Time for an adventure

(Source: nicetooth, via pleaselezbehonest7)

270289

Anonymous said: Post pics of Joal's rack! She hasn't posted any in a while or post her snapchat so we can enjoy the wealth!

madlyballin:

Lol nah Iā€™m good. Those are mine and mine only #sorrynotsorry

When the fuck did it become ok to ask bae for my pics? Lmfao sorry boothang. šŸ˜˜

2

lesbihonesst:

my girl is so beautiful

(via madlyballin)

105

I guess it’s ok to announce it now it’s official

My company is sending me to another store for the next three days to save them. Paying for my gas and hotel and everything. I’m so damn excited for this opportunity.
3 days of another store adventure and than 11 days of vacation ugh, my life is so good.

3

I just want to play with someone’s hair and make out with them.

#mystruggleisstillreal

(Source: journeyofalesbian, via staygolden-13)

478

Anonymous said: How do you stay so level headed? I don't know you but, I've been a follower since almost day one. I feel like I've been along for the ride. Between the first two douches you dated to watching you become the confident no bullshit bitch you are today has helped me get through issues in my own life. How do you do it?

Well, first and foremost thanks for sticking along for my crazy ride. Second, no matter what I got put through I won’t ever let anyone put either of them down. I don’t appreciate you calling them douches. I’m sure other people could choose to hate on those who’ve hurt them but, as scary as life is I’m an adult and what’s in my past is just that.. In my past. At some point in your life you have to understand that cutting people out of your life isn’t always a bad thing. Sometimes, it is. Sometimes you want to text people you can’t because of an NCO orders or you wanna see friends but you’re scared a crazy chick will stalk you. Life has its ups and downs but, at the end of the day you shouldn’t give two fucks what anyone thinks about you. If I like someone and I use tumblr as my outlet to post obnoxiously cute shit and photos and porn and my boobs than so be it. If I choose to be a sarcastic bitch about my body.. So be it. Everyone has their own battle. Some peoples battles are far worse than anything I’ve faced. I’m lucky to have the people I do in my life that keep me sane and grounded and happy. I’m lucky to have had the people I’ve had in my life to help me become who I am today. Not sure why I’ve written this long as speech but, thanks and good luck on your adventure. ā¤ļø
AND DONT CALL THEM DOUCHES
ONLY I CAN DO THAT AND I DONT EVEN DO THAT K THANKS #byefelicia

Leaving Friday night

Thank goodness for 11 days off .. Can’t wait to see my little sister and madlyballin and justbelieevexo and relax and enjoy a stress free 11 days.
Thank you all for the random ass messages for me to wake up to. Lol

1

I cant wait until I can roll over at 2 a.m. to find your lips instead of a text

(via headonyourchest)

(Source: just-a-penis-with-a-dream, via taylorheer)

120788

(Source: killitoff, via pleaselezbehonest7)

49978